torsdag 28 november 2013

Måendet dag 5.

Idag kan jag andas genom näsan! Det tar emot lite, inte riktigt lika mycket luft som vid en otäppt näsa men stora framsteg! Dock var febern tydlig när jag vaknade och ett par timmar framåt. Nu hostar jag lite titt som tätt, nyser kanske en gång var tredje timme och snoret forsar än så länge inte som det har gjort de tidigare dagarna. Plastpåsen bredvid mig är fylld till överkant med till största del snorpapper och detta är nog en av de värsta förkylningarna evah. (får inte använda nässpray)

På söndag ska vi ha första adventmys här hemma. Jag hoppas att all skit är borta då för annars vågar sig väl inte gästerna hit. (förståeligt!)

Nu ska jag duscha för första gången på fyra dar och sen vänta in sambon. Fy bövelen vad tråkigt det är att vara hemma själv och inte ha nååågot att göra. (även om jag inte orkar göra nåt är det tråkigt)

4 kommentarer:

  1. Varför får du inte använda nässpray? Är det en gravidsak?
    Jag skulle bli fullständigt skogstokig!!

    SvaraRadera
  2. Japp, gravidgrej. Jävligt jobbigt!

    SvaraRadera
  3. Nässpray är nåt som djävulen hittat på. Att ta sig ur ett nässpraysberoende är värre än att bli ren från heroin, jag svär.

    SvaraRadera
  4. Fast det är skönt när det är snorstockning och det lossnar och en kan fräsa ur det utan problem.

    SvaraRadera