onsdag 27 november 2013

Tja tja bloggen!

Klockan är strax över midnatt och här sitter jag i ett becksvart rum med endast datorskärmens sken som ljus. Poetiskt va? Fast jag hade svårt att stava becksvart. Ville stava bäcksvart men det gick inte datorn med på. Så då använder vi dens stavning. (så ni kan gå direkt till källan om det är så att jag hade rätt från början)

Jag är fortfarande sjukt förkyld. Sitter här med öppen mun för att lyckas få syre i mig. Är lite hungrig också. Får se om jag orkar fixa en smörgås. Sjukt lägligt så har tv:n lagt av idag. Vi vet inte riktigt varför men vi vet att tele2 jobbar på det. Och då tänker man att åh jag kan kolla på webbtv. JA, det hade ju varit en idé om man nu haft tillräckligt bra uppkoppling så det inte laggar precis var 30e sekund. Och ändå har jag kollat på bredbandskollen.se och den ska vara tillräckligt bra. Nä, jag blir bara vansinnig.

Eftersom jag dessutom sov en stund på kvällen är jag inte jättetrött nu. Eller jo, jag är sådär trött ni vet som man är när man är sjuk men hjärnan vill inte riktigt slappna av.

Så jag sitter här en stund till och pratar med vår människobebis. Han sprattlar runt och sparkas lite grann. Vi har det bra på nåt vis. (hoppas inte han är förkyld bara. fast det kan nog vara så att jag har fått hans snor också eftersom det produceras SJUKA mängder snor från min näsa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar