måndag 11 november 2013

Weha!

Idag kunde jag visst inte skriva rubrik av oklar anledning. (kunde det efter fem minuter) Jag tänkte berätta om min helg. Eftersom jag har så himla mycket energi och orkar så himla himla mycket.

I fredags var jag in till stan för att hämta upp en sak. Kan inte säga vad. Men hela äventyret tog ca 1½ timme och sen var jag helt slut. La mig på sängen och vilade tills min karl kom hem vid 18-tiden. Vi lagade mat (varma mackor) och kollade på tv.

Lördagen nalkades det dop så vi satte oss vi racerbilen och drog till Trosa, spenderade ett par timmar innan dopet med karls mamma och sen for vi hem vid cirka 19. Dog i soffan och efter Så mycket bättre fortsatte jag att dö i sängen.

Att vakna upp igår (söndags), var som att vakna upp efter en helkväll ute på krogen: trött så in i helskotta. Det var en sjuklig trötthet som inte visat sig på ett tag så jag låg i sängen från att jag ätit frukost tills att min kompis kom hit vid halv fem ungefär. Då lagade vi nacho-tallrik och sen bakade hon en paj. Mycket gott och mycket trevligt.

Det är underligt hur man tänker att man kan få jättemycket saker gjort när man inte dricker längre, fast då har man inte hunnit vara gravid när man tänker det. Jag kan skämmas när jag tänker på att folk har nämnt att dom inte mått så bra under sin graviditet och jag tänkt "ameh, herregud, hur jobbigt kan det va? och det är ju s j ä l v v a l t" ATT JAG HAR TÄNKT SÅ?! Helt jävla sjukt. Och taskigt. Taskigt så in i helvete. Fast det är ju så med okunskap, man tror att man har rätt i det man tänker/säger och tycker inte det är något fel alls med det för man säger ju bara vad man tycker.

Men så kommer jag aldrig nånsin mer tänka. Så förlåt till er jag tänkt så om.

Nu ska jag fara till jobbet. Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar