söndag 24 november 2013

Här sitter jag och snorar.

Såg att jag senast bloggade i onsdags. HOPPSANSA! Det kan anas en förkylning i min näsa som begränsar mitt luktsinne och utseende. (utseende i form av att sitta med öppen mun konstant. inte nog med att man ser konstig ut man blir dessutom helt torr i mun)

Men. Det är jobbhelg och eftersom jag inte ens kan minnas när jag senast jobbade hela min jobbhelg senast ska jag iaf ta mig till jobbet och kämpa. Det är inte förödande än så jag tror att det kan gå bra.

Igår sa en person "prata inte om hen med mig! Hen är inget ord!". Hen (HAHA) sa det inte till mig och dessutom antar jag att hen bara sa det i ett försök att provocera mig så jag knep käft. Men jag hade lust att ställa mig upp och vråla: HEN ÄR ETT PRONOMEN. HEN ANVÄNDS NÄR KÖN ÄR OKÄNT. SLUTA VAR SÅ JÄVLA RÄDD FÖR ETT OOOOORD.

Men upprepas det idag med så tror jag att jag måste vråla.

Nu ska jag duscha i vanlig ordning. Tror jag. Gordon's kitchen nightmares är på tv och det ska vara slagsmål och grejer. Sånt vill man inte missa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar