måndag 2 december 2013

Idag slapp jag göra nåt.

Igår sa min fantastiska sambo till mig att jag inte behövde göra nåt idag. Inte diska, inte plocka ingenting. Utan bara sova. Nu måste jag förvisso laga middag men det är inte förrän om fyra timmar drygt. Så jag gick upp vid nio, åt frukost, ringde min kompis och pratade lite med henne. Efter 40 min la vi på och då tänkte jag att nej, jag ska nog lägga mig på sängen en stund. Så det gjorde jag.

Så himla skönt. Tänk om man kunde få vila lite efter varje frukost varenda dag. Fy bubblan så skönt det hade varit. Nu är det väl så att jag fortfarande är lite trött efter min sjukdom, den har inte helt begett sig men jag mår iaf bra. Om än trött.

Men så är det. Och snart går jag in i samma fas i graviditeten som i början. Med illamående och trötthet. Hej järntabletter!!!!


2 kommentarer:

  1. Snällt att han lät dig slippa tjejsysslorna, du ;p

    SvaraRadera
  2. Hahaha, dom har jag sluppit de senaste halvåret. :D

    SvaraRadera