torsdag 10 april 2014

Sånt som var alldeles onödigt att ta med sig till förlossningen och BB.

Jag vet inte hur mycket jag googlade bb-väskans innehåll dagarna innan jag var beräknad. Säkert ungefär 300 gånger och 300 olika sidor.

Vad som skrevs:
- underkläder såsom trosor och strumpor
-tröjor och byxor
-bindor
-deo
-duschcreme och schampo
-tandborste
-tandkräm
osv osv.

Nu ska jag berätta. Jag tog med mig ett gäng både trosor och strumpor. Använde inte ett enda par av trosorna förutom de jag hade på mig dit. För det ska jag tala om. Går man runt i en binda stor som en vuxenblöja funkar inte riktigt vanliga trosor. BB:s fantastiska nättrosor var underbara! Strumpor var nog ungefär lika använt som trosorna. Det fanns inte riktigt tid att bry sig om. Precis som att duscha. Använde alltså deo ca noll gånger. (duschade faktiskt två gånger, använde dock deras äckliga duschcreme. inte äcklig som äcklig utan luktade verkligen sjukhus)
Bindor. HAHAHAHAHAHAHA. Man blöder som ett blodbad. Bindor funkar verkligen inte. För det första: Som sagt blodbad. För det andra. En kissar ner sig lite titt som tätt.

Så. I princip: det enda viktiga att ta med sig är tandborste och tandkräm. Möjligen stora sköna byxor. (eftersom man kissar ner sig ett par gånger. Och blöder igenom) Och en jävla massa pengar eftersom ens partner eller medföljare springer ca 3 gånger om dagen till pressbyrån för kaffe, cola, snickers och smörgåsar med diverse pålägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar