torsdag 17 april 2014

Cut thursday

Hej hej alla mina tre läsare!

Idag är det skärtorsdag och början på påskhelgen. Igår fick jag hem en läsplatta som jag beställt. Jag har aldrig känt något större behov av att äga en dock skyller jag allt på sambon då han påtalade att jag behövde ny dator snart eftersom jag inte skött om min jag har något vidare. Han tyckte att jag likaväl kunde införskaffa mig en platta vilket jag tyckte lät som en bra grej eftersom jag bara surfar ändå. Så läsplatta och tangentbord skaffades så nu sitter jag med den i knät och skriver. Lite nackdelar finns det ju. T.ex nu när jag bloggar då ser jag inte hela texten utan bara rad för rad. Irri då jag inte kan läsa om smidigt för att se stavfel och liknande. Så ni får ha överseende.

Blev det radbyte nu? Jag vet ju som sagt inte. Tänkte berätta om något äckligt men jag tror jag hoppar det. Tror inte alla vill veta.

Min systerdotter har varit här en vecka. Det har varit jättekul och skönt att kunna få lite hjälp. Har insett att jag borde börja träna eftersom vår bebis växer i rekordfart och har blivit en liten tungis. (igår var vi på jobbet och hälsade på och en person där frågade flera gånger
om han bara var 5 veckor eftersom han var såååååå stor)

Nej, vet ni, jag måste se om det går att fixa till detta. Det går för sjutton inte att se rad för rad. Sjukt irri. (kunde dessutom inte göra mellanslag innan.

Nu kom jag på nåt. Om jag skaffar blogger-appen kanske det funkar bättre?! Ska genast testa. Hejdå!

1 kommentar:

  1. hur vet du hur många läsare du har
    jag sitter här och läser bara för jag är nyfiken
    kram

    SvaraRadera