lördag 1 mars 2014

Ledsen i ögat.

Barnet är alltså färdigbakad i v.38 och kan från och med då komma ungefär precis när som helst. (ja, och tidigare också pga andra komplikationer) Så det kanske inte är så konstigt att när man behöver gå över tiden en vecka så börjar det bli frustrerande. Och nej, vet ni? Det hjälper inte att det är max en vecka kvar. Gråten är nära för att jag orkar inte sova dåligt mer, jag orkar inte bära detta tunga mer och jag orkar inte höra folk tjata mer om när han kommer eller om vad jag ska göra för att det ska komma igång.

Så nu ställer jag helt enkelt in mig på att det blir ingen bebis och orkar ni inte höra mig gnälla så behöver ni inte. Det går utmärkt att blunda. Hejdå.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas jag inte har tjatat ihjäl dig. men jag älskar dig
    kram

    SvaraRadera