tisdag 18 mars 2014

Är bluesen på intåg månne?

Vaknade imorse och kände mig konstig. Gråtig och lite halvtaskig. Saknar mina vänner. Känner mig lite ensam trots att jag har min sambo hemma än så länge.

Igår var BVC-tanten här. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om henne. Hon tjatade om amningen. Jag tänker att han får bröstmjölk, borde inte det räcka? Dessutom är han oftast nöjd (förutom tidigare idag) efter ett mål mat och somnar gott. Vaknar var tredje timme osv.

Jag längtar tills jag slutar blöda och läcka urin. Kan inte göra riktiga knipövningar än då stygnen fortfarande gör lite ont. Jag längtar tills på fredag då Malin kommer hit. Jag längtar tills första helgen i april då Linda kommer hit. Jag längtar till elfte april då min systerdotter kommer hit och till påskhelgen då vi åker ner till syrran. Jag längtar till juni då Angelica kommer hem igen. Jag längtar tills jag får träffa Gabbi igen, gud vet när det blir.

Längtan tar många former.

Nu måste jag äta frukost och en huvudvärkstablett. Hejdå.

4 kommentarer:

  1. Jaaa, på fredag kommer jag :-D.Oj vad mysigt vi ska ha det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

      Radera
  2. Jag längtar o ser framemot att träffa dig, Roger o Lilla plutten Hannes! !!! Kram syrran

    SvaraRadera