onsdag 11 december 2013

Snart är det slut.

Jag är alltså i sjunde månaden. HERREGU. Om två månader har vi en bebis här hemma. Men fram tills dess ska jag vanka med en skev rygg, ömma fötter och foglossning. Jag har inget tålamod på jobbet, är konstant tjurig och tål inte skämt. Igår fick jag kasta in handduken.

Nu blir jag hemma en vecka, jag orkar nämligen inte gå runt mer och vara konstant trött, tjurig och ha ont överallt. Även om det inte är lång tid kvar så kan jag inte. Det går inte. Helt jävla omöjligt. Så fötterna är i högläge.

Vi kan prata lite om sömnen också. Jag vaknar omkring två tre gånger varje natt. Kissnödig och hungrig. Inatt drack jag ett glas o'boy och åt tre pepparkakor. Nyttig nattamat.

Nä, nu ska jag traska in till sängen och sova en stund. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar