måndag 8 december 2014

Personen jag senast pratade i telefon med.

Är... TADAAA: Min sambo.

Min sambo, min själsfrände, mitt hjärta, min bästa vän. Jag älskar att vi har nästintill samma humor (han gillar också massa konstigheter som jag inte alls förstår men det är lite charmigt) så varje dag får jag minst ett ordentligt skratt tack vare honom. Att han sen skrattar åt mina förbaskat tråkiga skämt är också något som gör honom riktigt älskvärd. För ibland är dom ruskigt dåliga (tråkiga).

Sen är han nog den snällaste människan jag träffat. Han bryr sig så himla mycket om alla människor och friar hellre än fäller trots att fällande bevis kan finnas. (vilket kanske gör honom lite dumsnäll men bara kanske)

Och han älskar mig. Varje dag visar han det på ett eller annat sätt.

Råger! AJ LAV JO!

Ps. Han är också världens bästa pappa!!! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar