torsdag 9 januari 2014

2014.

Det har varit nytt år ett par dar och det känns rätt fint det. (slapp äta hummer på nyår förresten, vilket betyder att jag slapp skämmas. höhö) Ett par dagar spenderades i anderstorp.

Idag har vi varit hos BM och ungen har äntligen fixerat sig. Huvudet neråt. Men jag har hört att det inte är omöjligt att dom flyttar sig ändå fast det nu ser ut att vara halvklart. Iaf tänker jag mycket kring efter förlossningen. Efter att ungen är ute. Att jag bara har en kompis kvar i närheten.
En på andra sidan jorden och två ca femtio mil bort. (och systeryster och hennes dotter. typ 60 mil bort) Så blir jag lite patetisk och tycker lite synd om mig själv. Men det kommer/är lite ensamt. När sambon kommer hem efter jobbet är jag som en klängväxt och behöver så himla mycket uppmärksamhet att jag nästan blir lite rädd för mig själv. Och så ska det vara i ca ett år.

Nej, jag ska inte tänka på det mer. Det kommer bli så bra så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar