onsdag 3 september 2014

Att skriva inlägg för att sedan radera.

Är vad jag sysslat med de senaste dagarna. Jag klickar upp bloggen, skriver en rubrik, några rader printas ner men sen händer något, oftast kan det ha med ett barn att göra så då hamnar fokuset på något annat och allt glöms bort.

Nu sitter bebis och tittar på barnprogram. Jag dricker kaffe och passar på att surfa lite grann. Det börjar snart vankas frukost för herrn så jag försöker skriva i raketfart.

Så. 1:a november flyttar vi. Har kollat med hyresgästerna i den andra lägenheten om det går bra att vi flyttar in två veckor tidigare (dom flyttar tre veckor tidigare nämligen) men det visar sig. Uppsägningen är klar. En härlig liten skuld på 7000 kr fick jag som avskedspresent. Men facket är inblandat så vi får se hur det slutar.

Alltså. Det är lite vemodigt det här. Men samtidigt har ett nytt liv börjat och vad passar då inte bättre med en helomstart?

Nähä hörrni. Dags att fylla på kaffekoppen så jag överlever dagen. Tjipp tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar