onsdag 25 juni 2014

Varning för gnäll.

Jo, jag vet att jag måste börja träna. Det har jag varit medveten om ett par år nu.

I förrgår vaknade jag och hade ont i ryggen, dock inte så farligt så jag tänkte att det säkert skulle gå över. Bara jag sitter rätt och lyfter rätt. Vi plockade bort en av våra bäddmadrasser som är sjukt mjuka och igår kändes ryggen lite bättre. 

Idag vaknade jag och hade jätteont. Verkligen sjukt jävla ont. Smörjde med voltaren men inget hände. Nu är det så jävla illa att jag knappt kommer ur soffan. Jag vet inte hur jag ska kunna bära min unge alls. Och jag vet att sambon har så jävla mycket på jobbet att jag helt enkelt inte kan be honom att komma hem. 


Ska googla gym som har barnvakter. Så kanske jag kan börja träna nånstans på dagarna och ta med mig ungen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar