tisdag 3 februari 2015

Hej bloggen.

Jag har länge tänkt att nu, nu sätter jag mig ner och skriver i min förbaskade blogg. Dock har saker kommit emellan, framför allt bristen på sömn och motivation. Ungen har bestämt sig för att sova kasst så då får en anpassa sig. (vilket innebär att hinka kaffe och gnugga sig i ögonen på bästa leva-tid)

Jaha hörrni. På lördag smäller det. Då blir jag "fru Jansson" HAHAHA. Alltså, fru. Jag vet inte själv om jag riktigt fattat det? I varje fall, det blir så enkelt som möjligt, inte så värst mycket folk och ingen storslagen fest. Men vi känner att det räcker än så länge. När det finns bättre ekonomiskt utrymme lär vi köra på någon slags efterhands-fest.

Jag har dessutom fått två fantastiska möhippor! En med mina blivande svägerskor och en med mina favvo-vänner. Jag känner mig så himla tacksam över att jag har så många fantastiska människor runt mig som dessutom tycker att jag är rätt fantastisk. Extremt privilegierad är jag. Tack för allt hörrni!!!

Och nu till nåt heeeelt annat.
Idag har jag haft en klump i magen nästan hela dagen. Ni vet den där ångestklumpen som man inte riktigt vet var den kommer ifrån? Just den. Och jag försöker bena ut varifrån den kommer men jag blir inte klok på det. Det har inte med vigseln att göra, inte med plugget. Nä, jag vet verkligen inte. Kanske har det gått över tills imorgon. Jag hoppas det.

Nu är jag så trött att jag går av och barn sover så nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, kolla på masterchef och direkt efter gå och lägga mig!

God natt skatt(er)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar