söndag 4 januari 2015

Åh, ibland vill en bara tycka lite synd om en själv.

Jag tror mensen är på ingång. Lite mer instabil känslomässigt och lite klenare, kan förvisso också bero på att jag varit sjuk. Är fortfarande inte helt bra. Svajig i magen.

Imorgon börjar plugget. Plugga plugga plugga. Yay! Ska bli spännande. Och nervöst. Fixar jag att plugga på distans? Förhoppningsvis!

Ungen har haft svårt att somna ikväll. Eller ja, ikväll, egentligen har det blivit något dåligt mönster då han har haft svårt att sova sen nyår. Förmodligen är väl inte hans mage heller helt med än. Stackarn.

Jag märker hur himla smart min unge börjar bli. Han klappar händerna på precis rätt ställe i "klappa händerna när du är riktigt glad". Nu börjar han lära sig att resa sig till stående. Enastående! Så fenomenal! Vilket också bara är ett ytterligare bevis på att han börjar bli större och friare.

Nu ska jag borsta tänderna och ta mitt trasiga huvud till sängen. Så himla trött. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar