måndag 10 februari 2014

Nä, jag vet.

Vi skulle ju inte höras innan jag har kläckt men så blir det inte. Jag har nämligen inte kläckt än men däremot vill jag gnälla.

Jag har fått sån fruktansvärd halsbränna. Och jag menar verkligen fruktansvärd! Det skär som knivar längst med hela halsen. Dricker jag något så gör det vansinnigt ont. T.om om jag dricker samarin. Dock lindrar det lite efteråt och tur är väl fan det.

12 dagar kvar. Kan också vara 27. Men jag hoppas på sex. Dagar alltså. (höhö)

Läste en artikel från november, där det stod att 46 procent av alla småbarnspappor vägrar klä sina pojkar i rosa. För det är feminint och förknippat med flickor och kvinnor. Det ger lägre status. Det står så. På riktigt. Jag kreverar. Fy fan.

Så om min son ses som flicka? Jaha. Kunde inte bry mig mindre. Nä, jag orkar inte skriva om detta idag. Jag blir bara så upprörd.

Får ta det en annan gång. Förmodligen efter att jag har kläckt. Och klätt min son i jävligt mycket rosa.

Hejdå.

2 kommentarer:

  1. Jag vet att du tycker att det är äckligt men prova Gaviskon. Det kan ju inte bli värre utav det :-)

    SvaraRadera
  2. Desperationen visste inga gränser så jag provade, dock vände det sig i magen på en gång så jag knarkar både samarin och novalucol istället. (fast jag inte gillar novalucol heller riktigt)

    SvaraRadera